Livrare
Livrarea produselor se va face oriunde în România, prin intermediul unei firme de curierat. Având în vedere natura produselor comercializate, acestea nu vor fi livrate prin Poșta Română.
Comerciantul își rezervă dreptul de a confirma comenzile, prin contactarea clienților, înainte de a le onora. Livrarea produselor se va face exclusiv printr-o firmă de curierat, tarifele fiind cele precizate mai jos.
Clientul va fi contactat telefonic de către reprezentanții firmei noastre pentru a stabili coordonatele expedierii.
Recepția produselor reeprezintă confirmarea dumneavoastră că produsele au ajuns în stare bună. Factura atașată constituie contractul de vânzare/cumpărare dintre dumneavoastră și Comerciant, conform legislației in vigoare.
Comerciantul își rezervă dreptul de a intârzia sau de a anula livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din diverse motive, independente de acesta, precum: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform legilor românești.
În cazul nelivrării produselor sau a livrării necorespunzătoare, valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite clientului este cea a sumei încasate de la clientul respectiv.
Costuri de livrare:
Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta.
Transportul se asigură printr-o firma de curierat rapid.
Taxa de transport este de 20 RON.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.
Politica de returnare
Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta Comerciantului in maximum 48 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa departamentului de vanzari, spre solutionare.
În cazul în care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe timpul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor încasate deja de către Comerciant, dar nu si alte despagubiri.
Comanda poate fi returnată fără nici un motiv in termen de 14 zile de la primirea acesteia, iar returnarea banilor se va face într-un termen de maxim 30 de zile de la data la care Comerciantul a primit coletul returnat. Produsul nu poate fi returnat in cazul in care a fost desigilat.
Rambursarea valorii comenzii returnate
Rambursarea banilor se va face prin transfer bancar într-un termen de maxim 30 de zile de la data la care am primit coletul returnat.
In cazul în care comanda returnată nu a beneficiat de transport gratuit, valoarea rambursata nu va include și taxa de transport.
Pașii necesari returnarii produselor
- Completati formularul de retur cu datele dvs., numarul comenzii ce doriti sa o returnati si contul dvs. bancar in care doriti sa se faca rambursarea comenzii returnate.
- După aprobarea returului expediati coletul prin curier la adresa Adresa: Str. Penes Curcanul, nr. 19, loc. Sebes, jud. Alba.
- In termen de 30 de zile de la primirea coletului, vom face transferul bancar catre contul mentionat la punctul 1.
Anularea comenzii
Dacă doriți anularea comenzii, o puteți face folosind urmatoarele metode:
- Din contul dvs. de utilizator, in sectiunea Comenzi, in maxim 2 ore de la plasarea acesteia,
- Telefonic la numerele de telefon +4 0730 634 242, intre orele 09.00 – 16.30
- Prin email la info@trendaffair.ro, cu specificarea numărului de comanda. Va rugam scrieti de pe aceeasi adresa de email de pe care s-a facut comanda.